الخميس، 22 يوليو 2010

اريد حلا

اريد حلاااااااااااا

يا جماعة حد يلحقنى!!!!!!!!!
الصورة صغيرة اوى فى الكمبيوتر بتاعى
حتى لوحة التحكم
حد عنده حل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ويبقاله الاجر والثواب عند الله
ورمضان كريم

هناك 22 تعليقًا:

  1. يعني ايه الصورة صغيرة ، قصدك المدونة ولا الجهاز .

    ردحذف
  2. معلش
    1- المدونة
    2- سطح المكتب
    3- شاشة الحاسب

    ردحذف
  3. صورة ايه اللى صغيرة يا جنى
    فهمينا اكتر عشان نقدر نساعدك

    ردحذف
  4. صوره ايه يا جنى اللى صغيره ؟؟؟؟؟؟
    وضحى اكترررررر

    ردحذف
  5. الله اكرم وكل سنه وانتى طيبه يا جنى

    جايز من مقاس الشاشه التكبير والتصغير؟

    ردحذف
  6. على ما اعتقد انها تقصد .. جحم الشاشة قصادها
    سطح المكتب تقريبا يعني
    وعلى ما اعتقد ولاني جهازي بقاله كام سنة
    فانا بظبط حجم الصورة بتاعة الشاشة
    من الزراير اللي في الشاشة من تحت
    معرفش بقى اكيد الشاشة بتاعتك احدث
    ويمكن كمان يبقى لاب مش بي سي زي بتاعي
    يارب حد يقدر يساعدك يا قمر

    ردحذف
  7. انا عن نفسي ينطبق عليا المثل ثور الله في برسيمه لاأملك لك الا الدعاء ان الموضوع يتحل قريبا

    ردحذف
  8. انا الكتابة نفسها كانت صغيرة
    جداً بس نزلنا ويندوذ و بقى تمام
    بس انا مش فهمة حضرتك قصدك اية
    بالصورة صغيرة

    ردحذف
  9. ايه الصغيرة
    والخيارات كما اعطها اليك الريس

    ردحذف
  10. هى الصوره لسه صغيره ولا ايه يا ست الحجه؟
    لو لسه يبقى اظبطى الشاشه

    ردحذف
  11. انا دخلت المدونه جرري تخضيت وقلت في حاجه من العنوان وقلت هلاقي مشكله عويصه مالهاش حلهههههههههه بس الحمد لله جت في الكمبيوتر انا مش هقدر افيدك طبعا

    بس اكيد في حد يعرف

    ردحذف
  12. السلام عليكم
    لو في desktop كل شيء مكتوب صغير يبقي كبري الشاشة مقاسها يعني
    لو تقصدي في المدونةنفسها فقط

    مش عارفة بس كل حاجة في المدونة مضبوطة وحلوة وزي الفل
    دمتي

    ردحذف
  13. لو المشكلة اتحلت قولي وقولي كمان كانت من ايه

    ردحذف
  14. هل وجدت الحل؟
    اذا لم تجدي الحل
    بما ان الشاشه صغية وكل شي صغير

    كبسي يمين ومن ثم خصائص او Properties بالانجليزي
    ومن ثم
    اعدادات او Settings
    بالأسفل ستجدي شريط دقة الشاشه او Screen Resolution

    اختاري 800 * 600
    أو 768 * 1024

    بالتوفيق

    ردحذف
  15. مممممممممممممممم


    طب حددى
    واحنا نساعدك يا قلبى
    المهم وحشتينى مووووووووووووووووت

    بس انا شايفه كله مظبوط وتمام اهون

    او يمكن عندك انتى عيب ويندوز

    ربنا معاكى
    وياريت طمنينى عليكى

    ردحذف
  16. السلام عليكم ورحمة الله
    كان الله في عونكِ لا علم لي بأمور الحاسوب ههه ^^
    أحبّكِ في الله :)

    ردحذف
  17. هاي جني
    وحشتيني كتير
    صوره ايه اللي صغيره
    قوللي علشان نقدر نساعدك

    ردحذف
  18. كان ودي اساعد

    بس للاسف ما عندي خبره بهالامور :(

    ردحذف
  19. السلام عليكم


    ست الحسن

    كل سنة وانتي طيبة

    ردحذف